Sunday, March 11, 2012

Encik Mimpi..

Posted by Nur Athirah.. :) at 12:51 PM
Assalamualaikum semua..

how are you today? i just hope everything go as smooth as your plan. INSYAALLAH..

Encik mimpi?
ape maksudnye tu kan?
harini, mood saya tetibe je nak cite pasal mimpi.
Nak kate semalam saya mimpi yang best2 tak jugak. 
actually, da lame kot tak mimpi.
yelahh.. lately ni busy giler2 ko..

letak je kepala kat bantal,terus tido.
kalau dulu, kene golek2 kiri, golek2 kanan, then only mata ni nak terpejam.
but now, semua tu tinggal kenangan. aiseeemen...ayatttt...teeettttttt. hee

kadang2 tak semua yang kita mimpikan tu akan jadi kenyataan. yelahh.. banyak sangat sebenarnye pendapat pasal mimpi ni.
ade yang cakap, apa yang kita mimpikan tu akan jadi sebaliknya.
ada jugak yang cakap mimpi tu sebenarnya satu petunjuk.
haisshhh, macam2.

mimpi yang saya maksudkan dalam entri kali nih bukanlah mimpi waktu tido tu, tapi mimpi aka impian..
semua orang dalam dunia ni, at least akan ada satu impian.
apa pun impian kita, saya harapkan akan jadi kenyataan lah ye.
usaha lah untuk menjadikan impian kita satu kenyataan.
yupp, memang payah.
but, kalau kita betul2 berusaha untuk jadikannya satu kenyataan, saya tak rasa bende tu satu perkara yang mustahil pun.

impian saya ada banyak sangat... 
dan insyaallah, saya akan terus berusaha untuk dapatkannya.




kepada semua especially kawan2 kat atas: semoga impian anda tercapai..










2 comments:

  1. finally, berjaye gak aku follow blog ngko ni tirah oooiii....hehe

    ReplyDelete

 

apple_pie Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea