Tuesday, November 8, 2011

i'm sorry!

Posted by Nur Athirah.. :) at 7:06 PM
Assalamualaikum.

Yupp.. Sekarang sume student mane2 matrikulasi kat Malaysia nih sedang bercuti. Yeay! 
But for those yang join KAKOM tu memang tak cuti leerrr..
Ehh, bukan tak cuti langsung, diorang cuti jugak tapi bape hari jelah.
Yang tak join KAKOM cam saya nih bole lah rileks2 selama 2 weeks sebelum start kembali sem 2..
Tahun ni KAKOM wat kat kolej saya.
Nak tau kat mane?
Kolej Matrikulasi Selangor. :)

Sorry sebab sampai sekarang saya masih tak mampu nak lupakan awak.
*walaupun saya da cuba sehabis daya*

Tapi, saya da kembali wake up. Cuba belajar hidup tanpa awak.
Dan terima hakikat yang awak memang tak ditakdirkan untuk saya.

Saya akan cuba untuk tak pedulikan langsung kewujudan awak, sampai saya betul2 kuat untuk amik tau pasal awak.

Kepada awak yang saya maksudkan, ingat! Jangan sesekali awak ulang lagi kesilapan awak pada saya kat perempuan lain ye.
Sebab awak sendiri pun tak kan mampu untuk tanggung segala apa yang saya rasa sekarang.
Ingat hukum karma.
What comes around goes around
or 
what u give is what you get.

Saya tak penah doakan yang tak baik untuk awak.
Always pray for your happiness.
Even,
mungkin awak langsung tak fikirkan pasal saya
sebab da berbahagia dengan si dia.
Yang jauh lagi baik dari saya.

Kepada awak.
Ingat, sekali awak da ludah, awak jangan jilat balik.
Macam tu jugak dengan saya.
Sekali awak da lepaskan saya, jangan pernah berharap untuk kembali pada saya.

:D

*LOVE*:don't come back to me. don't come back at all :)

0 comments:

Post a Comment

 

apple_pie Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea