Sunday, November 13, 2011

Nak bagi ape ek?

Posted by Nur Athirah.. :) at 9:21 PM
Assalamualaikum kepada sume pembaca..
blogger ataupun pembaca biase..
jangan malu atau segan untuk membaca.. 
teruskan membaca seperti biase..


lol.. saje je  pantun tu.. ;)


ok.. lets begin..
bhahahaa.. da macam nak start rancangan ape je..


tadi.. time duduk2 nan adek2 kat uma nih..
*untunglahh cuti kan
then terus je on9 sambil chit chat nan dowg..
bile je saya on fb.. tetibe i got 1 message dari 1 roomate saya nih..
mesej tu berbunyi cam nih..


"Athirah, sorry x bgth awal.. td kt pergi kms.. tp time tu menteri tak dtg lagi..hehehe.. tp nanti tgk lah kat tv.. tv3 pun ade td.. smalam kt gi kms juga bukan untuk jadi sukarelawan tp urusan berhenti matriks. kt dpt sambung belajar kat uitm arau dalam course accounting info sys. minggu dpn kita daftar.. sedih nak bght thirah sbnrnya coz kt dah anggap thirah cam "kak long" kt kat bilk..hehe n thirah org yg first kt jumpa kat kms.. serius kt takkan lupakan thirah =)


saya terus je tergamam..
what?
berhenti?
*ye athirah, da terang lagi bersuluh dye ckp nak berenti.


waaaa... hilang lagi kawan saya..
mostly ramai kot kawan2 saya kat matriks tu berenti..
macam2 alasan dowg..
 ade yang cakap susahlah..
laju sangat lahh..
tak bole bawak lahh..
and macam2 alasan lagi..
dan tak lupe jugak ade yang mak tak relakan terus belajar kat situ..


btw, sebenarnye tu sume bergantung pada diri kite kan..
ehh, lari lagi dari topik..


act, sebelum cuti hari tu, saya and roomate saya plan nak wat surprise party untuk salah sorg roomate saya..
hmm.. faham tak ayat tu?
macam tak je.. hehe.. ok2.. lets make it simple..


dalam bilik saya, ade 4 orang.. 
jiha, mia, dayah and saya..


nak dijadikan cerita..
26/11 nih besday jiha..
sebelum cuti hari tu, saya, mia n dayah da wat planning macam mne nak wat surprise party tu 
and tong2 aka share duet nak belikan jiha beg yang dia impikan sangat2 tu..
beg tu plak sikit punye mahal


alih2 skang nih dayah plak nak pindah.. 
so, sikit sebanyak agak ruin lahh planning tu..
tak mampu kot nak tanggung harge beg tu berdue...
bhaha..
tapi tak salahkan dayah pun dalam hal nih..
saya bersyukur sangat sebab dia dapat coz yang dia nak sangat2 tu,,
hope you success ok my dear..


so sekarang nih really need all of you punye opinion..
ape agaknye best gift yang bole saya bagi ek kat kawan saya tu?


Nak bagi dia beg tu, den tau den takkan mampu punyo..
nak bagi tiket2 wayang nih rasenye dia bukanlah orang yang sukekan movie kat wayang nih..
nak bagi sebakul makanan yang dia suke rsenye cam tak affordable je..
sebabnye dia sukakan coklat dari over the sea 


bagi pakej pergi spa?
bhahaha.. tak sesuai kot..
sebab dia cakap
"ehh. kite nih gunting rambut pun tak pernah kat salon tau, sume mak kite yang wat"
=.="


ingat nak kasi dia perfume, 
tapi sepanjang saya sebilik nan dia tak pernah tengok dia pakai perfume pun..
dia pakai bedak baby je, tapi bau dia..
perggghhh..
harum 1 bilik...
dan saya tau dia tak berapa suka perfume2 bagai nih..


framekan gambar kiteowg?
bhahahaha..
malangnye 1 pun takde..









bagi lah idea awak.. :)




lovely notes: hey dude! your birthday today.. happy birthday! here's wishing you success and happiness today and always.. may Allah bless you.

0 comments:

Post a Comment

 

apple_pie Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea