Friday, October 14, 2011

exam seasons..

Posted by Nur Athirah.. :) at 9:13 PM
TRUST YOURSELF… YOU KNOW MORE THAN YOU THINK YOU DO…

Hehehe… tu laahh yang aku harapkan sekarang… ari ni last claz untuk sem ni… pasni da mcok sem 2 aku kat matrik ni..
Sangat2 takutt ye kawan2…
Kat sini sume nak rushing je..
Kau dapat ke tak ke belakang punye cte.. yang penting lec tau sume abis syllabus on the time…
Perrrrgggggghhhhhhhhh!!!!!



Buku da tebal cm ni da… tapi entah sempat ke tak nak revise sume…
Skang ni aku just focus nak ciapkan sume past year question je..
Aku janji nan diri aku sendiri skang ni aku akan lebih memanfaatkan segala masa yang aku ade..



Tggl lebih kurang 2 minggu je lagi beb!!! Waaaahhhh???
Mesti korang tanye, ‘wehh, sempat ke???”
And aku nan slumber badaknye menjawab, ‘sempat weehhh…”
Nan muke blgaknye… hahahaaha



Hahahaa… aku pn tak tau laahhh cmne aku nak menghadapi sume ni…
Andailah kan korang ade peluang, jadikan matrik ni pilihan terakhir ye…
Penat weehhhh…

*LOVE* :Saya tetap sayang awak walau ape pun jadi keyhh??


0 comments:

Post a Comment

 

apple_pie Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea