Tuesday, October 18, 2011

Friendship..

Posted by Nur Athirah.. :) at 1:02 PM
Assalamualaikum..

ok.. tajuk yang saya pilih hari ini ialahhh...
"FRIENDSHIP"

haa.. ape yang kawan2 semua tau pasal persahabatan?
sahabat tu adalah orang yang ada disamping kita time susah n senang.. lagi??

haa.. tak banyak kan yang kita tau pasal sahabat..
yang kita tau, 'dye lahh sahabat saya' tu pun lepas dia wat something yang bagi kita sangat valuable..
ade jugak yang cakap sahabat tu tak penting..
adoiii..

ape yang penting dalam setiap persahabatan tu, nilai dia..
haa.. ape nilai persahabatan yang kawan2 tau?


sahabat tu dia mampu buat ape sahaje asalkan dia tau tu adalah yang terbaik untuk kita..

sahabat jugak mampu untuk bersikap jujur dengan kita..
dia tak pernah nak buruk2 kan kita kat belakang..
dia lagi suka face to face.. 
supaya segala mesej yang cuba dia sampaikan tu mampu untuk kita faham..


bila kita susah.. sahabat jugak orang yang ade kat sebelah kita..
n tak mustahil jugak tengah2 kita ketawa, 
*konon nak sembunyikan perasaan kita, buat macam orang tak tau*
sahabat kita tau yang kita ada masalah sebenarnya.. 
haa.. hebat tak sahabat tu?

bila kita senang, kita akan dapat tengok sendiri yang sahabat kita tu pun tumpang gembira dengan kegembiraan kita.. 
n bukannye dipakse2..

give and take..
tu pn penting jugak..
dalam persahabatan.. nilai ni amat penting
kadang2 kita perlu memberi n bukannya asyik menerima je..
tak bagus tu..
*awak ade ke sahabat macam tu? kalau ade, tampo je.. hehe*

ok.. tu je yang saya nak share..
bukan ape, banyak sangat kawan2 kat fb tu yang kecoh2 gado nan kawan2 dowg..
haissshhh, ape nak jadi mehh?



*love*:saya tau saya tak sesempurna dia.. terima kasih sedarkan saya. ;)

1 comment:

  1. setujuuu! kenalah beralah kdg2.dgr pendapat kwn2 sama.skrg ni asyik gaduh je kann.kt fb tu siap maki segala klu gaduh.haii apala nk jadii. . =.='

    ReplyDelete

 

apple_pie Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea